Bekijk onze online PromoDeal ...
E-Mail :    
Passwoord :    
Wachtwoord Vergeten ?     
Online Producten :
HelpDesk --| Print | Terug |--

Wij helpen u graag verder !

 
Onderstaand een overzicht van de meest voorkomende vragen.
Indien u onderstaand geen antwoordt op uw vraag, en of opmerking, terug vind aarzel niet om ons hieromtrend te contacteren.
Gebruik hiervoor het voorziene Helpdesk-Formulier.
U vraag wordt hierna zo spoedig mogelijk behandeld en eventueel aangevuld op deze pagina.
 
  1. Hoe kan ik het best achterblijvende lijmresten verwijderen na het verwijderen van een v-bord ?

    Daar de kleefstroken van onze V-Borden voozien zijn van goed hechtende kleefstroken kan het echter gebeuren dat er lijmresten aan het venster achterblijven. U kan deze het best verwijderen met isopropylique (verkijgbaar in uw doe het zelf zaak). U kan tevens ook gebruik maken van dissolvant wat gebruikt wordt om nagellak te verwijderen. Voer steeds een test uit op de betreffende ondergrond !

  2. Is er een tollerantie op het bestelde aantal mogelijk ?

    Een tollerantie op het besteld volume is steeds mogelijk daar wij drukken in een volume en volcontinue systeem. Alle ontwerpen worden samengebundeld naar het best passende formaat van de te bedrukken bassis. Restaantallen worden steeds meegeleverd en aangerekend aan de klant. Deze tollerantie wordt steeds vermeld op de aangeleverde offerte.


  3. Kan ik mijn order nog aanpassen na orderbevestiging ?

    Een bevestigd order wordt onmiddellijk doorgestuurd naar de productie ! Indien u een fout opmerkt na uw bevestiging contacteer ons dan zo spoedig mogelijk. Indien het order nog niet in productie is of nog niet volledig afgewerkt is kan deze eventueel onderbroken worden. Hou er wel rekening mee dat de reeds geproduceerde aantallen aangerekend worden aan het tarief van de onderbroken productie !

  4. Hoe dient de betaling te gebeuren ?

    Alle bestellingen dienen contant betaald te worden bij afhaling / levering !
       - Mail ons uw betaalbewijs voor afhaling / levering.
       - In contanten bij afhaling / levering. (Geen bancontact)
       - Bedrijfs-cheque bij afhaling / levering.

    Een uitzondering op deze regel is enkel geldig voor resellers en onder strikte voorwaarden.
    Meer info omtrend een reseller account kan u hier vinden.

  5. Hoeveel bedragen de bezorgkosten binnen BELGIE ?

    De bezorgkosten binnen BELGIE bedragen standaard 19,95 Euro per afleveringsadres, ongeacht het volume of het gewicht. Indien u meerdere orders in productie hebt geplaatst worden deze gebundeld als 1 zending.


  6. Kan er besteld worden vanuit NEDERLAND, FRANKRIJK, ITALIE, DUITSLAND, ...?   (*)

    Bijna de helft van onze productie is bestemd voor de buitenlands markt. (NL, FR, IT, D, ...)
    De verkoop verloop vrij van BTW ingevolge intercommunautaire levering (KB art. 15).
    De verzendingkosten worden berekend volgens het gewicht en op voorhand vastgesteld bij aflevering van uw offerte.

    (*) Buitenlandse orders wordt enkel verzonden, vanuit onze magazijnen, na ontvangst betaalbevestiging.